"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Приозерное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Приозёрное отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәжірибедегі рефлексия

Білім берудің заманауи стандарттары мұғалімнен оқушыларды оқытуға басқаша көзқарасты талап етеді. Сыни тұрғыдан ойлау, функционалдық және цифрлық сауаттылық сияқты ұғымдар біздің педагогикалық практикамыздың бір бөлігіне айналды. Бірақ білім беру процесіне жаңалықтарды саналы түрде енгізу үшін мұғалімдер оқушылардың назарын аудару үшін ойларын өзгертуі керек.

Педагогтердің білімін жетілдіру мақсатында 1-5 қараша аралығында мектеп тренері "Тәжірибедегі рефлексия" бағдарламасы бойынша 12 оқыту сабағын өткізді. Сабақ барысында бірлескен және топтық жұмысты ұйымдастыру, сыныптағы оқу процесін және онда болып жатқан өзгерістерді басқару мәселелері қаралды. Оқыту және оқу әдістемесіне өзгерістер енгізу қажеттілігіне негіздеме берілді. Іс жүзінде сабақтың мақсаттарын дұрыс қою және оқу нәтижелерін оқу мақсаттары мен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес жоспарлау мүмкіндігі бекітілген, бұл үшін Б.Блумның "Білім беру міндеттерінің таксономиясы" жұмысы үлкен көмек бола алады.

Сабаққа қатысушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жұма күні бөлім / толассыз тақырып үшін жиынтық бағалауды әзірлеу бойынша оқыту семинары өткізілді. БЖБ құрастыру алгоритмі қарастырылды. Осыдан кейін әріптестер бір бөлімде жиынтық жұмыс жасауға тырысты және жаттықтырушыдан кері байланыс алып, жұмыстың дұрыстығына әсер етуі мүмкін нюанстарды түсінді.

Бір апталық жұмысты қорытындылай келе, сыныпта рефлексивті тыңдау болды деп қорытынды жасауға болады, өйткені қатысушылар әр тақырыпты, әр сұрақты өздері арқылы өткізіп, кері бұрылып, оқу процесін жақсартуға тырысты. Бұған құрылған білім беру ортасы ықпал етті, онда сабақтың барлық қатысушылары өздерін жайлы сезінді, бір-бірін түсінді, өзара іс-қимыл жасады, бір-біріне көмектесті, өзара оқыды.

Жұмыс жалғасуда…

Мектеп жаттықтырушысы Сергеева Н. О.

Жаңартылған күні: 15.11.2021 17:53
Құрылған күні: 15.11.2021 17:53

Текст