I. Жалпы мәлімет |
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
Орналасқан жері |
Ақмола облысы, Сандықтау ауданы,Жамбыл ауылдық округі, Приозерное селосы, Ы. Алтынсарин көшесі, №15 үй, байланыс телефондары: 8(71640) 9-76-45, 9-76-51 |
|
|||||||||||||||
Басшы |
Анапин Сарсембай Камидулаевич |
|
|||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтің сапалы көрсетілуіне жауапты тұлғалар, мониторинг |
|
||||||||||||||||
Хамзина Айнур Алихановна – мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты тұлға
|
|
||||||||||||||||
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат |
|
||||||||||||||||
Барлық мемлекеттік қызметтер саны |
«Электронды үкімет» порталы және Мемкорпорация арқылы көрсетілген мемлекеттік қызмет түрлерінің саны |
Тегін көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны |
Ақылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны |
Бектіліген мемлекеттік қызметтер стандарттарының саны |
Бекітілген мемлекеттік қызметтер тәртібінің саны |
|
|
||||||||||
5 қызмет |
0 |
5 |
0 |
5 |
5 |
|
|||||||||||
3. Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат |
|||||||||||||||||
№ п/п |
Мемлекеттік қызметтердің атауы |
Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің атауы |
2017 жылы ұсынылған қызметтердің саны |
Ескерту |
|
|
|||||||||||
1 |
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау |
Сандықтау ауданы білім бөлімінің «Приозерная орта мектебі» мемлекеттік мекемесі
|
23 |
Қызмет аудандық мектептердің балабақшалары мен шағын орталықтарымен қамтамасыз етілген. |
|
|
|||||||||||
2 |
Ведомстволық бағыныстылығына қарамастан бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарының жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін құжаттарды қабылдау және тізімге енгізу |
23 |
Аудандық мектептермен қамтамасыз ету. |
|
|
||||||||||||
3 |
Денсаулық жағдайына байланысты ұзақ уақыт бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдарға қатыса алмайтын балаларға үйде жеке тегін білім беруді ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау |
2 |
Аудандық мектептермен қамтамасыз ету. |
|
|
||||||||||||
4 |
Негізгі орта, жалпы орта білімі туралы құжаттардың телнұсқасын беру |
1 |
Мемлекеттік корпорация арқылы талап ететін қызмет |
|
|
||||||||||||
5 |
Мектепке дейінгі және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының оқытушылар құрамына және білім ұйымының оларға теңестірілген жұмыскерлерге біліктілік санаттарын тағайындау (растау) үшін құжаттарды қабылдау |
4 |
Қызметті тікелей қызмет көрсетушілер қамтамасыз етеді. |
|
|
||||||||||||
II. Қызмет алушылармен жұмыс |
|
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
1) |
Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпарат ресми Интернет желісінде орналастырылады. Сандықтау ауданы білім бөлімінің «Приозерная орта мектебі» мемлекеттік мекемесі |
|
|||||||||||||||
2) |
Мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы көрнекі ақпарат стендтерде бар. Сондай-ақ көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің әрбір түрі үшін буклеттер бар. |
|
|||||||||||||||
2. Мемлекеттік қызмет стандарттарының жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат |
|
||||||||||||||||
Тұрақты негізде, egov.kz электрондық үкімет порталында мемлекеттік қызметтер стандарттарын талқылау мүмкіндігін түсіндіру мақсатында «Азаматтар мен Үкімет» - «Қоғамдық талқылау» бөлімінде аудан тұрғындарымен жұмыс жүргізеді. Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет стандарттары Сандықтау ауданы білім басқармасының Приозерная орта мектебінің мемлекеттік мекемесінің ресми интернет-ресурсында жария талқылауға, ұсыныстар мен ескертулерге жіберіледі. На постоянной основе проводится работа с жителями района, по разъяснению возможности обсуждения проектов стандартов государственных услуг на портале электронного правительства Республики Казахстан egov.kz, в разделе «Граждане и правительство» - «Публичное обсуждение». Также проекты стандартов госуслуг размещаются для публичного обсуждения, внесения предложений и замечаний на официальном Интернет-ресурсе ГУ «Приозерная средняя школа» отдела образования Сандыктауского района. Сандықтау ауданы білім беру бөлімінің «Приозерная орта мектебі» ММ мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік және ведомстволық ұйымдар 2017 жылдың есепті кезеңінде аудан тұрғындарынан ешқандай ұсыныс алмады. |
|
||||||||||||||||
3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар |
|
||||||||||||||||
Қызмет алушылармен хабарласқан кезде жауапты мамандар мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі бойынша, сондай-ақ «Мемлекеттік қызметтерді көрсету» бағыты бойынша сұрақтарды алған кезде білім беру басқармасының кеңестерінде сауатты түрде түсіндірме жұмыстарын жүргізеді, есептік кезеңге арналған көрсеткіштер ұсынылады, ұсыныстарды және туындаған мәселелер талқыланады. сұрақтар қойды Ауданда мемлекеттік қызметтерді ұсынудың проблемалық мәселелерін талқылау үшін ай сайынғы кездесулер өткізіледі, 2017 жылы жалпы саны 2-де өткізілетін шаралар (жиналыстар, семинарлар, дөңгелек үстелдер) өткізілді. |
|
||||||||||||||||
III. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар |
|
||||||||||||||||
1. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері |
|
||||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру мақсаты - аудан қызмет көрсетушілері ұсынатын мемлекеттік қызметтерді көрсету процесін жеңілдету және жеделдету. Мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру бойынша жұмыстар қызметтерді көрсету үшін қажетті уақытты, мемлекеттік қызметтерді алуға арналған құжаттар тізбесін азайтты, сонымен қатар саланың сыбайлас жемқорлық әлеуетін азайтты Қызмет алушысы мен қызмет провайдері арасындағы байланысты алып тастау арқылы. Ауданның бағынысты ұйымдары электронды цифрлық қолтаңбаны алу қажеттілігі туралы аудан тұрғындарына электронды форматта мемлекеттік қызметтерді алу мүмкіндігін түсіндіру жұмыстарын жүргізіп жатыр. Сандықтау ауданы білім беру бөлімінің «Приозерная орта мектебі» мемлекеттік мекемесінде ауылдық округтердің тұрғындарына мемлекеттік қызметті электрондық форматта алуға мүмкіндік беретін өзін-өзі басқару бұрыштары құрылды. |
|
||||||||||||||||
2. Мемлекеттік қызмет көрсету саласында қызметкерлердің біліктілігін көтеруге бағытталған іс-шаралар |
|
||||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтерді көрсетуге жауапты мамандар (1 адам ғана) тиісті заңдарды, ережелерді, нұсқаулықтарды, стандарттар мен мемлекеттік қызмет көрсету регламенттерін зерделеу арқылы өз білімдерін арттырады. 2017 жылы 2 адам біліктілігін арттырудан өтті, ол 100% құрады. |
|
||||||||||||||||
3. Мемлекеттік қызмет көрсетуді реттеудің жақсаруы |
|
||||||||||||||||
Қоғамдық қатынастарды реттеу, мемлекеттік қызметтерді ұсынудың негізгі қағидаттары мен нормаларын белгілеу мақсатында 2013 жылғы 15 сәуірде Мемлекеттік қызмет туралы заң қабылданды. Мемлекеттің құқықтары мен мүдделерін құрметтеу үшін азаматтар Стандарттар, Нұсқаулықтар және Қоғамдық қызметтердің тиісті Ережелерін бекітті. |
|
||||||||||||||||
IV. Мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылау |
|
||||||||||||||||
1. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша бенефициарлардың шағымдары туралы ақпарат |
|
||||||||||||||||
Шағым беруші туралы ақпарат |
Шағымның мәні |
Шағымды қараған және (немесе) шешкен орган (ұйым) |
Қаралған күні |
Шағымды қарау негізінде құжаттың нөмірі |
Қабылданған шешім |
Шешімді қайта қарау туралы мәлімет |
|
||||||||||
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||||||||||
Есепті кезеңде қызмет алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету туралы шағымдар болмады. |
|
||||||||||||||||
2. Мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау нәтижелері |
|
||||||||||||||||
Мемлекеттік қызметтердің сапасын бақылау мақсатында Сандықтау ауданы білім басқармасының Приозерная орта мектебіне мемлекеттік қызмет көрсету бойынша ай сайынғы есептер дайындалады және қысқартылады. Жыл сайын мемлекеттік органдарды мемлекеттік қызметпен қамтамасыз ету қызметіне аудит жүргізіледі, соның нәтижесінде анықталған түсініктемелер дереу жойылады, тексерулер барысында ұсынымдар мен нұсқаулар беріледі және тәртіптік шаралар қабылданады. Осылайша, 2017 жылға бекітілген кестеге сәйкес ведомстволық бағынысты ұйымдардың мемлекеттік қызметтерін ұсыну туралы құжаттар 2 рет тексерілді. |
|
||||||||||||||||
V. Қызмет тұтынушыларын мемлекеттік қызметтің сапасымен қанағаттануды одан әрі арттыру және жетілдіру перспективалары |
|
||||||||||||||||
Сандықтау ауданының қызмет көрсетушілерін мемлекеттік қызметтерді көрсетуде, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету сапасы жағынан қызмет алушыларға қанағаттану деңгейін жоғарылату мақсатында тиімді жұмыс істеу үшін: 1. Сандықтау ауданы білім басқармасының «Приозерная орта мектебі» мемлекеттік білім беру мекемесінің мемлекеттік қызмет көрсетуі үшін тұрақты негізде мемлекеттік қызмет көрсетуде өз біліктілігін арттырады;
2. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы мемлекеттік қызметтерді тұтынушыларға көрсетілетін қызметтерде туындаған жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен нормативтерінің талаптарын нақтылау мақсатында кездесулер мен семинарлар өткізіледі, олардың нәтижелері жоғары органға беріледі;
3. Жұмыстар электрондық нысанда ұсынылатын мемлекеттік қызметтердің түрлерін және «Азаматтардың Үкіметі» мемлекеттік корпорациясының көмегімен ұлғайтуға бағытталатын болады, осы мақсатта Мемлекеттік қызмет жәрмеңкесі тоқсан сайын өтеді;
4. Білім беру ұйымдарының қызмет көрсетушілері мемлекеттік қызметті уақтылы ұсынуға бағытталған барлық қажетті шараларды қабылдайды;
5. Тұрақты негізде Сандықтау ауданы білім басқармасының Приозерная орта мектебінің интернет-ресурсы және басқа да веб-сайттар, Мемлекеттік корпорацияның Үкіметі арқылы мемлекеттік қызметтерді алу тәртібі туралы, сондай-ақ азаматтарға қызмет көрсету туралы ақпараттарды алу бойынша қызмет көрсетіледі. электрондық форматта. |
|